söndag 8 februari 2009

Butiksbilder












Hej allesammans!

Ibland blir det glest mellan inläggen
Denna vecka har bestått av arbete, maginfluensa, möbelmässa och lite mera arbete, så bloggen har fått vila.
I morse när jag var ute på min morgonpromenad kvittrade fåglarna och det porlade i bäcken samtidigt som det föll blöt snö från himlen. Men jag fick dock riktiga vårkänslor och kände mig lycklig där jag gick. Nu står det inte på förrän den riktiga våren och värmen kommer.

Idag blir det lite bilder från butiken tagna i all hast för att få till ett nytt inlägg.

Ha en skön vecka!
Kram Maria

22 kommentarer:

My home is my Castle sa...

For en utrolig flott butikk.. Og såå masse vakre ting du har :)
jeg nyter bildene

Klem,Kari

ANETTESHUS.COM sa...

Sååå herlig butikk du har!! En drøm! Her var det myyye som fristet, ja ...

Klem Anette:)

Hem och Lycka sa...

Din butik är helt otroligt fin!

kram

Mi Casa sa...

Hej!
Vilken fin butik du har! Måste försöka hitta dit nästa gång jag åker söderut! :-)
Kram!
Helena

Bygatan sa...

Men så kul att få se din butik. Många vackra saker.

Ha en bra vecka//Lenas

LOPPISLIV sa...

Hej Maria! Så himmelskt vackert i din butik. Ser massor av vill ha saker :-) Där skulle jag nog kunna gå i timmar och bara njuta av den vackra atmosfären och blickfången. Sen hade jag nog handlat en hel del också skulle jag tro. Kram Paula

Ness Lockyer sa...

Your shop is BEAUTIFUL. I just wish I lived close by...then again maybe not because I would have no money!!!
Ness xx

Lilla huset på prärien sa...

Åh sååå mycket fint du har! Vilket fantastisk, underbar butik. Dina väggar är så himla vackra! Och jag skulle nog minsann kunna köpa upp precis allt i hela butiken... tur att du inte har den nära mig *ler*

Största kramen Jenny

Stämningsfullt sa...

Hej!
Det är ju inte klokt så vacker butik du har!! Och alla saker sen då... Skulle vilja ha allt :)
Kram!

Anonym sa...

Så härligt att kunna arbeta med sånt man tycker om!
Tänk vilken fin butik du har fått.
Det får vi planera in i resrutten nån gång...

kram ingela

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Den ser ljuvlig men farlig ut din butik ;) tur att du inte har webbshop hihi! Hoppas du haft en skön start på veckan! KRAM!

Unknown sa...

Super vackra bilder på din underbara butik.

Ha en skön vecka
Kramisar Jeanette

Tulipa sa...

Sååå vackert!
Som en dröm.
Enhetligt och snyggt.

Hissgardinen tyckte jag var jättefin, annorlunda och tjusig!
Har ni sytt själv eller har du köpt in den?

Kram Mariette

Maria i Lilla villa vita sa...

Hej!

Du har en helt underbar butik! Det är synd att du bor så långt bort! Hoppas att jag får nöjet att besöka dig någon dag!

Mvh Maria

Galleri Hönshuset sa...

Hej på dig. Så fint du har det i din butik, härligt inrett med dem alla fina sakerna du har =)

Ha det gott. Kram Pirre

Landlig Idyll I Interiørhuset sa...

Så vakre bilder du viser fra din butikk...er alltid så vakre bilder her hos deg. Klem

hemtrevnad marie sa...

Å, du har det så fint!!
Jag är så ledsen att jag inte har nära till dig!
Jag blir hemskt sugen både på att måla väggfält och möbler nu när jag kikar in här...hade liknande väggfält i min butik förr....har lovat guben att nån gång måla i salen här också..men tiden har inte räckt till riktigt...men nu fick jag en dos inspiration!
ha en fin vecka!
kramis

Lilla Medine sa...

I was so happy when I found your beautiful blogg. Your butik is just a dream! Beautiful photos!

Interiörboden sa...

Hej!

Vilka fina bilder du visar!
Jätte fint :)
Vill ha allt i butiken!

Ha en jätte bra kväll.
Kram Sandra

Unknown sa...

Åhhh vad sugen jag blir att komma till butiken, jättefina bilder.
Kram

In my house sa...

Jag dööör, kolar vippen, svimmar och får hjärtklappning!!!! så mycket älskar jag din butik!!! så prydlig, charmig och fina saker!!! inte en massa små krims krams... Mmmmmmm njuter!!!!! mer bilder =)

Kram josse

Unknown sa...

Such pretty photos! Have a nice day. Daisy~